قالب وبلاگ


گروه شیطون بلاها؟؟؟
آخرين مطالب

بی تو برگی زردم،  دریایی از دردم

 

هیچوقت آروم نمیشم، دنبالت می گردم

 

ناز دو چشمات، عزیزه ... میدونی بی تو نمی تونم

 

اشک دو چشمات غریبه ... میدونی بی تو نمی تونم

 

دیگه بی تو نمی خونم

 

نباشی، دلم سرد و سنگه  تو دنیا، نبودن قشنگه

 

دیگه زنده بودن نداره، میمیره همون دل که تنگه

 

پس از تو می دونم اگه غم بمونه می ترسم که اشکام تموم شه

 

نگو که همیشه اگه جاری باشه اون اشکات تو چشمات نمیشه

 

بهترین و جدیدترین خدمات وبلاگ نویسان جوان                www.bahar22.com

تصاوير زيباسازی ، كد موسيقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نويسان ، تصاوير ياهو ، پيچك دات نت www.pichak.net

هم نفس

می نویسم از قلب مهربانت از آن احساس پاکت

می نویسم از چشمان زیبایت از نگاه پر از عشقت

با صداقت می نویسم

نخستین عشقم تویی

و با یکدلی می نویسم که با تو

تا آخرین لحظه خواهم ماند

با چشمان خیس می نویسم

که خیلی مهرت در دلم نشسته و با بغض می نویسم

می نویسم از آن حرفهای شیرینت

و آن لحظه ی رویایی که من و تو در آن آشنا شدیم

و شیفته ی قلب های سرخ هم شدیم

آن چه که می نویسم حرف دل است و بس

حرف دل عاشق و بی قرار من

می نویسم و فریاد می زنم

                     دوستت دارم.......

 

بهترین و جدیدترین خدمات وبلاگ نویسان جوان                www.bahar22.com

کوه درد

براي تو مي نويسم که بودنت بهار و نبودنت خزاني سرد است


تويي که تصور حضورت سينه بي رنگ کاغذم را نقش سرخ عشق مي زند


در کوير قلبم از تو براي تو مي نويسم


اي کاش در طلوع چشمان تو زندگي مي کردم


 تا مثل باران هر صبح برايت شعري مي سرودم


آن گاه زمان را در گوشه اي جا مي گذاشتم و به شوق تو اشک مي شدم


و بر صورت مه آلودت مي لغزيدم


اي کاش باد بودم و همه عصر را در عبور مي گذراندم


تا شايد جاده اي دور هنوز بوي خوب پيراهنت


را وقتي از آن مي گذشتي در خود داشته باشد


که مرهمي شود براي دلتنگي هايم
 
 
 


[ 2 / 2برچسب:, ] [ 8:6 ] [ معین .نرگس. الینا ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

این وبلاگ فقط برای خندوندنه شماست پس بخند .نظر یادت نره
امکانات سایت

آی پی رایانه شما :

ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 508
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 570
بازدید ماه : 2556
بازدید کل : 415146
تعداد مطالب : 430
تعداد نظرات : 350
تعداد آنلاین : 1

تماس با ما

Get your own Chat Box! Go Large!

::: منبع كد آهنگ :::